Wat is kwaliteitsmanagement

Kwaliteitsmanagement richt zich op het beheersen en optimaliseren van alle bedrijfsprocessen binnen uw organisatie. Hierbij worden fouten en verspillingen geanalyseerd en zichtbaar gemaakt, zodat uw producten en/of diensten een continue verbetering ondergaan.
De focus van kwaliteitsmanagement ligt op een aantal hoofdzaken, namelijk:
• het efficiënter inrichten van de bedrijfsprocessen binnen uw organisatie;
• het optimaliseren van al deze bedrijfsprocessen;
• het aansturen op klanttevredenheid;
• het verbeteren van de interne communicatie.

Wat kan Measure More voor u betekenen?

Measure More brengt al uw bedrijfs- en werkprocessen in kaart, zorgt voor een onderling verband en analyseert dit. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld normeringen, protocollen, beschrijvingen van wetgevingen, functieomschrijvingen en werkinstructies. Wij streven ernaar om voor u een consistent hoog kwaliteitsniveau in al uw processen te bewerkstelligen en te handhaven, om zodoende de daaruit voortvloeiende output van uw organisatie te waarborgen.
Al ruim 18 jaar zijn wij actief op het gebied van logistiek management. Wij zijn gespecialiseerd in het aansturen van kleine tot grotere teams (tot +/- 50 medewerkers) en houden hierbij continu de productiviteitsverhoging en omzetverdubbeling van onze klanten in het vizier.
Ook op het gebied van de Lean Management -methode hebben wij ruime ervaring. Met deze methode bent u in staat om het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen.
Kortom, onze kracht ligt in het aansturen van personeel en processen binnen bedrijven van klein tot middelgroot formaat met een innovatieve en ondernemende cultuur binnen de logistieke branche.

Kwaliteitsmanagement 2
(klik voor uitvergrootte afbeelding)